Середа, 30 січня 2008 16:11

"Наші медіа-магнати поводяться як хуторяни"

Спортивна програма "Гол!", присвячена футболу, через припинення співпраці зі спонсором пиво-безалкогольним комбінатом "Оболонь", була знята з ефіру "Нового каналу", який у свою чергу відмовився від ідеї випускати її за свої кошти. Ведучий програми, спортивний журналіст і коментатор Олександр Гливінський поділився подробицями цієї ситуації.

- Олександр, яка причина виведення програми з ефіру?
- Все просто - один відомий пивний бренд, який був нашим спонсором, з нинішнього року відмовився від співпраці. Нібито вони вирішили змінити акценти. Керівництво ж каналу не бачить сенсу в тому, щоб самостійно фінансувати програму.

- Можливо, справа в невисоких рейтингах "Голу!"?
- Для того часу, в який програма виходить, у нас був непоганий рейтинг - 1,17, частка 7 відсотків. Останню програму дивилися 4 мільйони 126 тисяч телеглядачів. З них активна аудиторія (від 14 до 49 років) становила 2 мільйони 786 тисяч глядачів. В середньому ж за останні три місяці "ГОЛ!" дивилися 1 мільйон 660 чоловік.

- Яка взагалі ціна питання - скільки коштує спонсорський пакет?
- Це питання адресуйте рекламному відділу телеканалу (за даними "БЛИК", вартість пакету становить 10 тисяч доларів за одну програму, тобто 40 тисяч доларів на місяць).

- Чому ж "Гол!" виходив вже без спонсора в січні?
 - Річ у тому, що спочатку нам нібито дали усну згоду на продовження співпраці. Ми навіть узгоджували умови виходу програми з телеканалом цього року. Я пішов у відпустку. Катаюся на лижах в Карпатах, дзвінок. Повідомляють, що спонсор змінив свою позицію. Але дві програми вже були заплановані в ефірі - вони стояли в програмі передач каналу.

- Скільки у вас є часу, щоб знайти спонсора і повернути "Гол!" в ефір?
 -Крайньою датою було 22 січня. Тепер, якщо знайдемо спонсора в лютому, сподіваюся, виходитимемо з березня. Втім, зараз мені важко будь-що прогнозувати. На жаль, проекти повинні мати свого спонсора. На провідних вітчизняних телеканалах такий комерційний підхід - заробляти гроші. Журналістика на телеканалах вмирає.

- З Нового року закрилися спортивні редакції на телеканалах НТН і СТБ. Минулого року була ліквідована спортивна редакція на Інтері. Чому спостерігається така сумна тенденція?
 -Тому що здоров"я нації не входить в коло інтересів власників телеканалів. Люди, які заробляють великі гроші, напевно вважають, що можуть з членами своєї сім"ї витратити їх в спортивних залах або фітнес-центрах. Раніше був бум спортивних програм. Зараз спорт на вітчизняних телеканалах чомусь вмирає. Наші медіа-магнати поводяться як хуторяни. У нас немає жодної спортивно-публіцистичної програми. Ми не показуємо українських спортсменів. Наше телебачення стало просто розважальним. Це феномен українського суспільства.

"Гол!" виходив з 15 вересня 2002 року. За підсумками минулого року передача отримала телевізійну премію "Телетріумф" як краща спортивна програма.

БЛИК
Зараз ви читаєте новину «"Наші медіа-магнати поводяться як хуторяни"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода