За даними спортивного агентства Sport+markt, кількість жінок серед футбольних уболівальників продовжує збільшуватися. До початку 2009 року 38% всіх фанатів прпадало на жінок. Причому, як відзначається в дослідженні, коли мова заходить про національну збірну, відсоток жінок фанатів збільшується.
Як приклад автори дослідження наводять той факт, що третину фанатів англійської Прем"єр-ліги за межами Британії складають жінки.
Sport+markt відзначає, що ще жоден клуб не підписав спонсорських контрактів із виробниками товарів і послуг для жінок.
"Футбол вже давно не є виключно чоловічим видом спорту. Ми наочно показали, що у спортивних інвесторів з"явилося нове поле діяльності. Жінки, які цікавляться футболом, люблять моду та стежать за останніми тенденціями. Ми вважаємо, що крупні компанії можуть використовувати це", - сказав директор журналу Sport+markt Хартмут Застров.
Коментарі