Найбільший інтернет-супермаркет України Rozetka змінив дизайн та логотип.
Зміни продемонстрували у відеоролику у Facebook.
Зміну логотипу анонсували ще в понеділок. Незабаром анонс видалили. Сьогодні компанія опублікувала тизер, в якому коротко описала, що саме сталося за роки її існування і те, як компанія бачить свою місію сьогодні.
Також магазин змінив і головне гасло. Тепер воно звучить так: "Rozetka - щоразу що треба".
Новий логотип і гасло вже є на сайті. Оновлений дизайн і концепцію бренду обіцяють представити 17 вересня.
Viber представив новий логотип. Ребрендинг провели в рамках стратегії щодо посилення синергії активів. Одним із елементів дизайну нового логотипу є японський ієрогліф "ichi", перекладається як "один" і символізує нові починання.
Коментарі