Стартапери з Вінниці створили онлайн-сервіс, яким користується президент Аргентини і сейм Польщі.
Додаток має назву Restream. Призначений для онлайн-трансляцій на 30 платформах одночасно, серед них -Facebook, Youtube, Periscope, Twitch та інші.
Українці розробляють успішні спартап-компанії. Налічується приблизно 3 тис. стартап-компаній в Україні. Найуспішнішими стартап-компаніями є ті, що задіяні в ІТ-сфері.
Українські інноваційні продукти та послуги замовляють за кордоном, а кампанії збору коштів отримують величезні суми від інвесторів зі всього світу. Деякі з них перемагали на конкурсах і були відзначені нагородами та преміями.
Gazeta.ua підготувала добірку технологічних розробок та досягнень українців.
1. Hochu Rayu
Українська компанія Hochu Rayu розробила унікальний шолом для працівників, які часто проводять телефонні конференції. Helmfon – шолом, оснащений телефоном – блокує зовнішній і внутрішній шум та дозволяє здійснювати робочі дзвінки у приміщенні з іншими людьми.
2. Petcube
Відеокамера Petcube дозволяє власникам домашніх тварин спілкуватися та гратися з їхніми улюбленцями дистанційно з допомогою мобільного додатка.
Цей стартап заснували троє українців. Компанія має офіси в Києві, Сан-Франциско та Шеньчжені, і її продукція продається в найбільших американських мережах роздрібної торгівлі, таких як Amazon, BestBuy, Petco.
Крім того, винахід здобув престижну нагороду на технологічному шоу "розумних" аксесуарів (Wearable Technology Show) у Лондоні. Petcube переміг у номінації "Розумний дім".
UniExo - це прототип роботизованого екзоскелета, який дає інвалідам і людям із захворюваннями опорно-рухового апарату можливість знову повноцінно пересуватися. У ньому використана модульна система, яку застосовують для реабілітації після переломів, так і для реабілітації повністю паралізованої людини. Ним керують за допомогою нейрошолома або нейробраслетів. Екзоскелет розробив 22-річний киянин Антон Головаченко.
Кур'єрська служба Delfast створила гібрид мотоцикла та гірського велосипеда, щоб доставляти товари за одну годину, а після кількох років внутрішнього використання вирішила донести свій продукт до масового споживача.
Коментарі