У мережі з'явилась добірка кращих рекламних роликів техніки. Хайтек-компанії ці реклами показали під час американського Super Bowl. Півхвилини ефіру кожного ролика коштували $6 млн.
Серед реклам можна побачити World of Tanks. Білоруська компанія Wargaming домовилась про знижку і поставила в ефір відразу три рекламних ролика по 15 сек.
Intel показала свою технологію тривимірних відеоповторів.
Реєстратор і хостер GoDaddy.com запропонував зробити сайт - під хіт Ріка Естлі, що став в інтернеті символом троллінгу.
Конструктор сайтів Wix.com зняв історію з Джейсон Стетхем.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Motorola зняла нове промо в метро й аеропорту Києва
Сервіс-конструктор Squarespace.com показав страждання Джона Малковича; той натрапив на сайт JohnMalkovich.com, присвячений риболовлі.
Amazon показала два ролика про домашню розумну систему Echo, один з який натякнув на доставку замовлень дронами.
Японська Nintendo прорекламувала ігрову консоль Switch і гру The Legend of Zelda: Breath of the Wild.
Раніше, Gazeta.ua підготувала добірку соціальних реклам. Вони попереджають про важливість ременів безпеки.
Коментарі