Ексклюзиви
Пʼятниця, 01 лютого 2008 15:10

Намочений телефон не обслуговують за гарантією

30-річній киянці Олені Прошкіній торік 17 серпня на день народження подарували мобільний телефон "Самсунґ U600" чорного кольору. Слайдер завтовшки 11 мм коштує понад 1500 грн.

— Я ним відразу не користувалася. Бо перед тим у мене були тільки "Нокії", — розповідає Олена. — Я довго звикала до нової трубки.

Жінка поставила сім-картку у вересні. За місяць, каже, в телефоні почала перевертатися заставка на екрані. Коли вимикала телефон після розмови, на дисплеї надовго залишалося ім"я людини, з якою говорила. Потім мобілка сама вмикалася — загоралася підсвітка, наче хтось натискав клавіші. Зрештою телефон перестав працювати.

Олена віднесла його до спеціалізованого самсунґівського сервісного центру "МТІ" на вул. Велика Васильківська, 134. Там мали відремонтувати за гарантією. Майстри телефон розібрали. І сказали, що в трубку потрапила вода, тому за гарантією не братимуть. Можуть лише за гроші. Замінили дисплей і ще деякі деталі. За ремонт жінка заплатила близько 500 грн. Ремонтували два тижні. Гарантії на замінені деталі не видали. Лише чек, який Олена викинула.

— Я мобільними телефонами користуюсь 12 років. Гарантую, що у воді мій "Самсунґ" не був. Навіть під дощ не попадав, — стверджує Прошкіна. — Крім того, мені ніхто не показав, де саме там була вода.

У спеціалізованому сервісному центрі "Мотороли" "Гратіс" пояснили: майстер повинен видати довідку про те, що з телефоном робили та які деталі замінювали.

Ми подзвонили до сервісцентру "Самсунґ", куди зверталася Олена, щоб з"ясувати, чому клієнтці не видали документ про ремонт мобілки.

— Коли телефон ремонтують не за гарантією, то ніяких справок ми не видаємо, — відповідає оператор Тетяна. — Якщо жінка в чомусь сумнівається, нехай звертається до суду й замовляє незалежну експертизу.

У Головному управлінні з питань захисту прав споживачів при міській державній адміністрації Києва пояснили, як треба було діяти в такій ситуації.

Апарат може "глючити" від туману та розмов у ванній

— Олена мала вимагати акт технічного аналізу, щоб із ним звернутися до іншого сервісного центру для уточнення, чи була насправді вода в телефоні, — коментує Тетяна Щиковська, 50 років, начальник відділу контролю послуг технічного аналізу.

Такий висновок треба вимагати до ремонту. Навіть на платні послуги майстер мав оформити й видати квитанцію про причини поломки. Якщо сервісний центр документів зазвичай не видає, то на прохання жінки мав би це зробити.

— Після ремонту вже не вдасться з"ясувати, чому зламався телефон — з вини виробника, чи користувача. Пізно проводити й незалежну експертизу, — додає Тетяна Щиковська.

Євген Луценко, 30 років, директор столичного сервісного центру "Поломок. Нет", припускає, що в телефон справді могла потрапити вода.

— Люди зазвичай впевнені, що їхній телефон не падав у воду, — говорить він. — Але апарат може "глючити" навіть від конденсату, туману, розмов у ванній.

Луценко каже, що в кожному телефоні є лакмусовий папірець. У одних моделях під акумулятором, в інших усередині телефону. Коли туди потрапляє волога, біла смужка стає червоною.

— На намочені мобільні ми даємо усну гарантію п"ять днів. Якщо за цей час телефон поламається, ми його ще раз відремонтуємо безкоштовно, — веде далі Євген. — Але зазвичай, якщо в апарат потрапила вода, ніхто гарантій не видає.

Чоловік говорить, що при огляді мали видати квитанцію, мовляв, "потрапила волога, зроблено те-то й те-то...".

— Олена Прошкіна може прийти у сервісний центр і вимагати акт про те, що міняли в її телефоні, — додає Луценко.

Киянка користується відремонтованим мобільним другий місяць. Каже, що все одно "зависає", на екрані залишається ім"я людини, яка телефонувала.

— Я сподіваюся, що він працюватиме. Бо тепер після ремонту без гарантії інші поломки муситиму теж оплачувати сама.

Зараз ви читаєте новину «Намочений телефон не обслуговують за гарантією». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода