Ексклюзиви
понеділок, 24 березня 2008 13:13

На Марсі виявлено близько 200 джерел води

Вчені з Гавайського університету виявили в південній частині Червоної планети близько 200 місць, де перебувають поклади мінеральних солей, що свідчить про присутність у них у минулому води, повідомляють в NASA. Відкриття було зроблено після проведених апаратом зйомок південної частини поверхні Марса у видимому й інфрачервоному діапазонах. Усього було виявлено близько 200 скупчень хлоридів площею від 1 до 25 кв. км.

Команда вчених на чолі з Мікі Остерлоо провела спектральний аналіз знайдених джерел, і виявилося, що вони містять хлориди, які є частиною різних солей, таких як столова сіль або хлорид натрію.

За словами Остерлоо, поклади таких мінералів могли з"явитися під час виходу води на поверхню Марса. А під час випаровування вода могла залишати після себе мінеральні відкладення, які формувалися роками. "Місця не пов"язані між собою, що говорить про невелику ймовірність, що це залишки глобального океану", - заявляє вчений.

На думку дослідників, мінеральні відкладення на Марсі утворилися від 3,5 до 3,9 мільярди років тому, коли планета була більш придатною для життя.

Можливо, це відкриття допоможе вченим визначити, чи було життя на Марсі. Адже в земних сольових відкладеннях в лабораторних умовах були виявлені бактерії, які зберігалися там мільйони років, повідомляє Освітній портал.

Зараз ви читаєте новину «На Марсі виявлено близько 200 джерел води». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua