Німецька компанія Grace почала випуск електричних велосипедів. Зовні вони майже не відрізня.ться від своїх неелектрифікованих аналогів: рама з алюмінію і педалі для того, щоб можна було пересуватися за розрядженої батареї. Однак завдяки використанню просунутих технологій, застосовуваних в авіації і автоперегонах, вдалося досягти швидкості в 45 км / год, яка притамання скоріше легким мотоциклам.
Потужність безколекторного двигуна становить від 500 до 1 300 кВт. Остання цифра прописана у законодавстві Європейського союзу і відокремлює електровелосипеди від інших транспортних засобів на такий же тязі. Таким чином, на Grace цілком можна їздити по тротуару чи паркуватися де заманеться.
Мотор розташований на маточині заднього колеса, а літій-іонні акумулятори, які він живить, - під сидінням. Залежно від ваги їздця запас ходу сягає 50 км, а на повну зарядку батарей йде всього 1 година. Заряджати їх можна в середньому до 1 000 разів.
На кермі є невеликий бортовий комп'ютер, на дисплей якого виводиться швидкість і інша корисна інформація. Система світлової техніки у велоскутера мотоциклетна, а не велосипедна.
Транспортний засіб випускають у двох модифікаціях - стандартній (складається з "універсальної" і "міської" моделей) і просунутої (до двох зазначених варіантів додано "гоночний"). Вартість цього зібраного вручну дива техніки досить висока і становить € 4,2 тис. для першої модифікації і € 7-7,4 тис. - для другої. Надалі можна буде економити на витратах. Сотня кілометрів обійдеться всього в € 0,2-0,4.
За матеріалами: Компьюлента
Коментарі