Ексклюзиви
неділя, 29 квітня 2007 15:55

Японські астрономи виявили зелені сигнали з нової планети

Японські астрономи почали систематичні пошуки високорозвинутої цивілізації на нещодавно виявленій планеті за межами Сонячної системи, яка потенційно придатна для життя земного типу. Про це повідомило сьогодні керівництво обсерваторії "Нісі-Харіма" у префектурі Хіого на південному заході острова Хонсю, де знаходиться найбільший в країні оптичний телескоп-рефлектор.

Фахівці японської обсерваторії мають намір за допомогою телескопа і могутнього спектрографа проаналізувати світлове випромінювання, яке виходить від загадкової 581S. На їхню думку, незвичайні сяйва певних кольорів, наприклад зелені лазерні промені, можуть свідчити про те, що на планеті є розумне високорозвинуте життя і цивілізація.

Нагадаємо, що команда учених зі Швейцарії, Франції й Португалії відкрила планету земного типу з масою близько 5 мас Землі. Вона розташована на відстані близько 200 трлн кілометрів від Землі (20,5 світових років), радіус її дорівнює 1,5 радіуса Землі й обертається вона навколо зірки Gliese 581S - "червоного карлика". Температура на поверхні планети складає від 0 до 40°C. Отже, є вірогідність існування води в рідкому стані, а значить і життя, повідомляє РИА Новости.

Зараз ви читаєте новину «Японські астрономи виявили зелені сигнали з нової планети». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua