Ексклюзиви
середа, 04 квітня 2007 17:12

Директор АТП Микола Душин лягав під колеса мікроавтобуса

Автор: фото: Василь ОХРІМЕНКО
  2 березня 2007 року лікарі ”швидкої” забирають директора Новгород-Сіверського АТП  Миколу Душина. Чоловік стверджує, що мікроавтобус  конкурента, приватного підприємця Ігора Зубахи, вдарив його бампером
2 березня 2007 року лікарі ”швидкої” забирають директора Новгород-Сіверського АТП Миколу Душина. Чоловік стверджує, що мікроавтобус конкурента, приватного підприємця Ігора Зубахи, вдарив його бампером

"Ці "мерседеси" незаконні, — бідкається "ГПУ" 47-річний головний бухгалтер Новгород-Сіверського транспортного підприємства N17443 на Чернігівщині Тетяна Душина. — Гасають, як навіжені, підрізають, квитків не дають, життя людей не страхують. Пасажирів забирають у нас прямо з-під носа. Хіба так можна? Ми ледь кінці зводимо, зарплату нічим платити".

Уранці 2 березня з села Буда-Вороб"ївська до Чернігова їхав АТП-шний "ікарус". Біля лікарні в Новгород-Сіверському троє пасажирів пересіли до маршрутки "мерседес", яка теж прямувала до Чернігова. Водій автобуса поскаржився директорові АТП Миколі Душину, який був поруч. Разом із чотирма колегами — обступили маршрутку. Сам директор став попереду, головний інженер Василь Охріменко — позаду, ще дві жінки — по боках.

— Питаю пасажирів, чому пересіли, — каже Тетяна Душина, дружина директора АТП, яка брала участь у пригоді. — Причому величезні сумки залишили в нашому автобусі, щоб забрати на вокзалі в Чернігові.

Працівники АТП доводили, що маршрутка перевозила пасажирів незаконно. Тому не давали їй рушити — чекали, доки пасажири вийдуть і пересядуть в "ікарус". "Мерседес" рушив і зачепив бампером Душина.

— Чую крик, — каже Охріменко. — Побіг наперед. Дивлюся: Микола Васильович лежить на землі. "Мерс" тим часом об"їхав і попер далі на Чернігів. Як не кричали — не зупинився.

Перевізники підняли галас. Із сусіднього продуктового магазину "Ярмак" вибіли продавці, почали викликати "швидку". Зупинили машину, яка саме виїжджала з лікарняного двору. Душина забрали медики.

— Я розповідав водієві, що профспілки проводять акцію протесту проти незаконних перевізників, — розповідає Микола Васильович на лікарняному ліжку. — Тут — бам! — мені по нозі. Упав, головою вдарився. Від удару струс мозку, піднявся тиск, нерв у нозі зачепили.

До Чернігова вони доїжджають удвічі швидше

Душин написав заяву до міліції, профспілки, міської прокуратури, міськради та райдержадміністрації. Йому відмовили в порушенні кримінальної справи.

Наступного дня "мерседес" знову відправився до Чернігова. Підходимо до 52-річного водія Миколи Щербака.

— Треба було відправлятися, а вони не пускали, — пояснює чоловік. — Показали якийсь лист. Директор АТП кричить, що ляже під машину, й став попереду. Качнув машиною — попередив, що маю рушати. Раптом він падає, репетує, що боляче. Не встигли об"їхати, як тут уже "швидка". Цирк! На виїзді з міста зупинився, написав пояснювальну записку, під якою розписалися всі пасажири. Вони все бачили. Псевдопотерпілий тепер імітує струс мозку.

Пасажири підтримують водія.

— Усе було розіграно. Я бачила, бо сиділа на другому сидінні, — каже "ГПУ" 35-річна Олена, яка їхала в маршрутці 2 березня. —  Душин демонстративно впав і почав кричати. А "швидка" тут як тут. У мене мама хворіла, я знаю, як швидко вони приїжджають. Вийшло три лікарі — коли це на виклик стільки приїжджало? Що тут дивного, якщо хлопець пересів з "ікаруса" в "мерс"? Мені теж тут комфортніше.

Між Новгород-Сіверським і Черніговом за ліцензією працюють три перевізники. Місцеве приватне АТП 17443 щодня пускає три автобуси, стільки ж — чернігівський автопарк, і один рейс організував обласний таксомоторний парк.

Поїздка до Чернігова займає майже чотири години, квиток у всіх легальних перевізників коштує 22 грн. У його вартість входить страхування, виплати до пенсійного фонду, гроші на утримання автовокзалів, відрахування на ремонт доріг.

Чотири роки тому чернігівський приватний підприємець Ігор Зубаха почав возити пасажирів власними мікроавтобусами "Мерседес-Спрінтер". До Чернігова вони доїжджають удвічі швидше, проїзд коштує 18 грн. Щоправда, водії не дають квитка і пасажирів не страхують. Частина людей пересіли з повільних "ікарусів" на комфортні "мерси".

— Конкурувати з "мерседесами" ми не можемо, бо дотримуємося вимог Мінтрансу та Головавтотрансінспекції, — говорить директор АТП. — Водії не порушують правил дорожнього руху, заїжджають у всі автостанції, навіть коли там немає пасажирів, стоять на зупинці встановлену норму часу. Забороняється, щоб середня швидкість автобуса перевищувала 52 кілометри на годину. Тому й їздимо так довго.

АТП зазнає збитків. Душин скаржився до обласного відділення Головавтотрансінспекції, Чернігівської профспілки підприємців. Спілка надіслала листа голові Новгород-Сіверської райдержадміністрації. Просила заборонити небезпечні перевезення й оштрафувати підприємця, інакше гарантувала акції протесту.

— Він сплатив штраф, щось там переоформив і знову возить, — каже Тетяна Душина.

Ігор Зубаха запевняє, що його бізнес законний, з документами все гаразд.

— Автопарки просто не витримують конкуренції, — говорить він. — Тому й займаються беспрєдєлом.

Зараз ви читаєте новину «Директор АТП Микола Душин лягав під колеса мікроавтобуса». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути