Ексклюзиви
субота, 30 березня 2019 16:13

На капітальний ремонт доріг у Гайсині потрібно 20 мільйонів гривень

Автор: ВОЛОДИМИР ЗІНКІВСЬКИЙ
  Підрядник ”Дорстрой” виконує ямковий ремонт по вулиці Грушевського
Підрядник ”Дорстрой” виконує ямковий ремонт по вулиці Грушевського

— Поточні ремонтні роботи будуть проводитися на всіх дорогах із твердим покриттям і які мають ямковість, — каже заступник міського голови Володимир Бабій, 58 років.

— Вони вже розпочалися. Практично на всіх дорогах із твердим покриттям ямковість буде закрита. Підписано угоди з підрядниками на майже шість мільйонів гривень. Капітально відремонтуємо вулиці Міщенка, Західну, Гетьмана Виговського, Світанкову, Зарічну, а також 3-й провулок Івана Богуна та провулок Грушевського.

Нині в дефектних ділянках зрізано асфальт.

— Три з половиною — чотири мільйони гривень планує витратити міська рада на поточний ремонт. На капітальний — близько 20 мільйонів, — продовжує Володимир Іванович. — Починаючи з 2007–2008 років, стали більші надходження до міського бюджету. Ті кошти спрямували на соціальну сферу. Стратегії немає.

— Стараємося не брати один мікрорайон, аби його повністю накрити, каже Володимир Бабій. — Робимо трішки там, трішки там. Прислухаємося до депутатів і простих людей. У спальних районах робимо вулицю шириною 4–4,5 метра твердого покриття. Без бордюру вартість виходить близько 2,5 тисячі гривень за погонний метр.

— Підрядник "Дорстрой" працює як на капітальному, так і на поточному ремонті. Також у нас є Комбінат комунальних підприємств, Асфальтобетонний завод, який ремонтує вулицю Івана Франка. На вулиці Волонтерів роботи вже проведено.

26 березня розпочали капітальний ремонт першого провулка Грушевського. Роботи з облаштування та технічний нагляд коштуватимуть близько 330 тисяч грн.

— "Дорстрой" — велика компанія, яка працює по всій Україні. В Гайсині розташована філія. Працюємо в місті фактично з 2007 року, — розповідає виконроб Максим Лободенко, 25 років. — Ми єдині на капітальний ремонт доріг надаємо гарантію на десять років. Тобто на основу — десять, на покриття — п'ять. Звісно, бувають недоліки проектів, коли не враховують навантаження або потік руху. Тоді усуваємо недоліки за свій кошт. Приклад — вулиця Бакалова. Здійснили ремонт 2014 року. До цього часу права сторона відходить, бо немає бордюру. Через цю помилку проектної організації змушені робити ямковий ремонт. Роботи з усунення дефектів покриття будуть виконуватися ще два роки. Потім міська рада, можливо, захоче зробити проект і поставити бордюр. Зараз робимо поточний ремонт на вулицях Грушевського, Соборній та Південній. Шість договорів підписано на капітальний ремонт. Готуються ще шість на ремонт доріг у районі базару. Але поки що в міської ради не вистачає коштів.

У капітальному ремонті місцевого значення використовуємо звичайний дорожньо-будівельний конструктив. Спочатку вирівнюємо профіль існуючого матеріалу, наприклад ґрунту, потім робимо щебеневу подушку, ґрунтуємо бітумом і кладемо п'ять сантиметрів асфальту. Така дорога витримує близько 20 тонн навантаження. Якщо заїде асенізатор, то нічого страшного не буде. Ямковий ремонт ми почали робити, асфальт зрізали фрезером, але погодні умови не дають змоги завершити. Потрібно робити в суху погоду, а нічний температурний режим має бути не нижче семи градусів. Як тільки будуть сонце і сприятлива погода, завершимо роботи за один-два дні.

550 гривень коштує капітальний ремонт одного квадратного метра дорожнього покриття.

Зараз ви читаєте новину «На капітальний ремонт доріг у Гайсині потрібно 20 мільйонів гривень». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Найбільше читають