Ексклюзиви
вівторок, 23 липня 2019 16:45

Кому довірити e-mail-розсилку. Програма? Сервіс?

Масова розсилка електронних листів клієнтам, нинішнім і потенційним, вже давно довела свою необхідність. Але сам лист відправитися не може, його повинен хтось згенерувати і відправити. Маркетолог навіть невеликої компанії, що потребує реклами, просто не в змозі відправити необхідну кількість листів, тому для автоматизації процесу існують спеціальні сервіси і програма для розсилки листів.

 

У чому плюс програми

Перше завдання, яке вирішує програма для e-mail розсилки, — автоматизація та економія часу фахівця. Ми ж розуміємо, що одна справа написати лист бізнесу-партнеру чи кільком, а зовсім інша — розіслати сотні листів на адреси з клієнтської бази даних. Це титанічна праця. Багато програм виконують такі функції:

швидко і просто створюють маркетингові кампанії;

охоплення аудиторії може обчислюватися тисячами адрес;

ціна масової розсилки в цьому випадку мінімальна.

До речі, про ціну. Найпростіша програма обійдеться в $35, а складніша і з багатим функціоналом може коштувати і $130-180 за ліцензію. Але тільки це не все. Софт постійно модернізується, модернізуються й поштові алгоритми. Це тягне за собою необхідність оновлень програми, які здебільшого теж платні.

Чому вибирають сервіс розсилок

Можна орендувати автомобіль, а можна автомобіль з хорошим водієм. Приблизно те ж саме відбувається і з розсилками. Маркетологи компаній, що потребують постійного контакту з клієнтами, вважають за краще використовувати сервіси. Вони гнучкіші (як по можливостях, так і по оплаті), з більш комплексним підходом до створення розсилки. Ось що пропонують сервіси:

повна автоматизація рутинної роботи зі створення та управління маркетинговою розсилкою;

можливість створення брендових розсилок;

необмежена кількість e-mail адрес і їхніх списків;

підвищення репутації та диференціації бренду, його впізнаваності;

статистичні відстежування результатів розсилки.

По суті сервіс e-mail розсилок являє собою цілу незалежну систему, яка залучає нових клієнтів і заохочує старих, несе інформаційне і рекламне навантаження. Якщо важливо підняти репутацію бренду, то програма цього точно не зможе. До того ж з точки зору ефективності управління оновленнями баз даних, списків розсилки в пріоритеті у багатьох — авторитетні сервіси e-mail розсилок.

Зараз ви читаєте новину «Кому довірити e-mail-розсилку. Програма? Сервіс?». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути