Ексклюзиви
Середа, 15 вересня 2021 17:50

Автоворонка продажів: поняття, кому потрібна, етапи

  Що таке автоворонка продажів і для чого вона потрібна?
Що таке автоворонка продажів і для чого вона потрібна?

Автоворонка продажів стала активно використовуватися в будь-якому бізнесі. Однак, не всі до кінця розуміють, що це таке, як працює автоворонка і чому називається саме так, а не інакше. Навіть незважаючи на те, що застосовують автоворонку постійно.

Розглянемо, що таке автоворонка продажів і якими особливостями вона володіє.

Розбираємося в поняттях

Напевно, багато хто вже не раз чув про концепцію воронки продажів. Воронка застосовується в кожному бізнесі. Це певні етапи, за якими відбувається рух лідів. Виглядає це приблизно так:

1. Користувачі перейшли на сайт;
2. Подивилися певний товар;
3. Залишили заявку на покупку;
4. Зізвонилися з менеджером для підтвердження замовлення;
5. Зробили оплату;
6. Товар прийшов до клієнта.

Варіацій може бути безліч. Але суть одна і та ж. На першому етапі знаходиться найбільша кількість людей. Наприклад, 10 тисяч осіб відвідали сайт. З 10 тисяч тільки 5 тисяч подивилися конкретний товар. З 5-ти тисяч 1 тисяча залишила заявку на покупку. З 1-ї тисячі тільки 700 людей оплатили товар.

Таким чином, від точки відвідування сайту до оплати і отримання товару дійшло з 10 тисяч чоловік лише 700 осіб. Відповідно, виходить певна воронка. Зверху знаходиться максимальна кількість осіб і, ближче до низу, йде звуження, як у справжній воронці. Звідси і виникало поняття "воронка продажів", а разом з тим і "автоворонка".

У чому відмінність воронки від автоворонки

Автоворонка продажів - це наступний етап в розумінні воронки. Якщо звичайна воронка продажів являє отриманий результат з продажу, то автоворонка стимулює користувачів сайту робити ті чи інші дії. Наприклад, на сайтах застосовуються спеціальні чатботи, які дозволяють зачепити потенційного ліда, щоб той не просто пішов з сайту, а залишив там заявку або, як мінімум, дані про себе. Наприклад, вказав телефон або пошту. Це дозволяє отримати дані для подальшої роботи з людиною. Поступово стимулюючи його на покупку товарів або послуг.

Кому потрібна автоворонка

Унікальність автоворонкі в тому, що елемент є універсальним. Підходить для численних категорій і сфер. Проте, можна виділити дві основні касти, яким точно рекомендується застосовувати автоворонку:

• Підприємцям - для автоматизації маркетингових компаній, контролю підрядників;
• Маркетологам - для вибудовування зрозумілої та ефективної структури, отримання потрібних результатів в продажах, стимулювання потенційних лідів.

Автоворонка необхідна для різних бізнес-сфер. Підійде для бізнесів, які надають послуги. Наприклад, для будівельної сфери, дизайну приміщень, консалтингу, юристів. Автоворонка дозволить зробити сегментацію клієнтів, надаючи персоналізовану інформацію.

Підійде для інфобізнесу. Автоворонка створює комплексну систему оцінки дій клієнтів, підвищує прохідність на вебінари, а також автоматизує процеси.

Автоворонку рекомендують застосовувати інтернет-магазинам. Допоможе реалізовувати додаткові та повторні продажі, прогріє клієнтів для подальших продажів. Все це веде до підвищення конверсії та збільшення доходів бізнесу.

Етапи автоворонки

Автоворонка ділиться на кілька етапів. Перерахуємо:

• Лідмагніт - безкоштовний продукт, товар або послуга. Дає користь клієнту;
• Тріпваер - дешевий продукт, який переводить ліда в покупця;
• Основний продукт - робимо продаж ключового продукту компанії;
• Максимізатор прибутку - отримання додаткових продажів для максимізації прибутку;
• Повторний платіж - робимо повторну продажу.

Кожному етапу треба приділити час і увагу, щоб відточити етап до досконалості. Якщо перші етапи будуть порушені, зроблені невірно, то вся воронка також постраждає. Тому доводити кожен етап до досконалості і працюйте над наступним етапом.

Застосовуйте автоворонку продажів для максимізації прибутку в компанії!

Зараз ви читаєте новину «Автоворонка продажів: поняття, кому потрібна, етапи». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі