Полтавці стали менше їздити на таксі. Через це в таксистів знизилися заробітки.
— Якщо ще у вересні за десять годин роботи чистими у мене виходило 200–250 гривень, то тепер ледве 150 натягую, — розповідає таксист служби радіотаксі "005" 32-річний Юрій. Прізвища не називає. — Раніше було максимум 20 хвилин простою. А тепер і по два часа можу стояти. Машина у мене в кредиті. Тепер на прожиття і ремонт авто нічого не лишатиметься. Тільки на кредит робитиму.
Директор служби радіотаксі "005" Надія Бовсуновська каже, що різкого падіння кількості замовлень у них немає:
— Є зменшення, але незначне. До нас зараз ідуть водії з інших, більш слабких служб. Люди приходять, ми не відмовляємо. Раніше через нестачу машин водіям доводилося їздити з району в район. Проїхавши 5 кілометрів до клієнта, який потім їхав на 8 гривень, таксист нічого не заробляв. Тепер у водіїв є вибір — їхати на замовлення з невеликим кілометражем подачі. Це економить пальне.
У службі таксі "074" рівень замовлень знизився на 10–15% порівняно з вереснем.
— У нас тарифи невисокі, тому люди продовжують користуватися нашими послугами, — пояснює директор служби Сергій Субтеля, 30 років. — До нас приходять люди, яких звільнили із заводів, фабрик. Хочуть працювати на таксі. Зараз буде добре тим, хто працює на бензині і пропані. Ціни на це пальне знижуються, тому водії будуть заробляти трішки більше.
Коментарі