У п"ятницю в квартирі задзвонив телефон. Жіночий голос зі слухавки скоромовкою проговорив: "Зайдіть у банк і заберіть свої гроші за електроенергію, бо вони не надійшли в обленерго". Зразу я навіть не втямила, про що вона каже. Тоді жінка пояснила, що в їхньому банку необхідно забрати гроші, які ми нещодавно сплатили за електроенергію, і віднести їх до іншого банку. І додала: "Наше керівництво домовилося з обленерго, щоб протягом десяти днів вам не відключали світло". Останні слова мене ошелешили.
Того ж дня я поїхала до банку. Там мені, нічого не пояснюючи, звеліли написати заяву на ім"я керівника відділення про повернення плати за електроенергію у розмірі 38,25 грн. Працівниця сказала, що передзвонить, коли директор її підпише.
Комуналку сюди зараз краще не платити
Передзвонили у понеділок увечері. Два дні мене не було в Полтаві. У четвер пішла забирати гроші. Працівниця 10 хвилин шукала моє прізвище у комп"ютері та в стосі паперів. Їй на допомогу прийшла інша. Довелося ще почекати. Потім видали мені папірця. Питаю: "Чому склалася така ситуація? У банку серйозні проблеми?"
— Та хтось між собою щось не поділив, — відповіли. — У нас дехто навіть кредити тепер повертає через інший банк. Комуналку сюди зараз краще не платити.
Гроші мені повернули. За незручності ніхто й півсловечком не вибачився. У п"ятницю я заплатила за електроенергію одразу за два місяці через інший банк.
Коментарі