"Те що треба реконструювати українську ГТС і підвищувати ефективність її роботи, а значить і доходи країни, не викликає ніякого сумніву - це є національним інтересом України. Але щоб досягти цієї мети, перш за все, необхідно створити максимально сприятливі умови для тих учасників ринку, у яких є сировина, тобто газ. Тому що Україна може побудувати не одну, можливо, 2 або 3 нових газотранспортних системи, але якщо Росії не вигідно користуватиметься ними, то ці газопроводи залишаться незатребуваними", - заявив він в інтерв"ю агентству "Інтерфакс-Україна" в середу.
На думку депутата, коли вирішуються такі питання, за столом переговорів повинні бути присутні всі потенційні учасники процесу, і інтереси всіх учасників повинні бути враховані.
Якщо процес починається зі скандалу, то він, може скандалом і закінчитися
"А якщо процес починається зі скандалу, то він, на жаль, може скандалом і закінчитися", - сказав народний депутат.
За словами Клюєва, "Росія для нас стратегічний партнер, ми маємо з нею найбільший товарообіг; ми традиційно постачаємо туди продукцію достатньо високого рівня переробки".
"А з урахуванням кризи для нас цей ринок стає ціннішим удвічі", - запевняє екс-віце-прем"єр.
На думку Клюєва, дуже важливо, щоб окрім українських інтересів були враховані інтереси не тільки ЄС як покупця газу, але і Росії як постачальника палива.
"Тоді ми найкоротшим шляхом досягнемо потрібного нам результату", -каже Клюєв.
23 квітня Україна та ЄС у Брюсселі підписали спільну декларацію про модернізації української газотранспортної системи.
На конференції була присутня делегація Росії. Під час підписання декларації її представники демонстративно пішли. Бо участь Росії в модернізації ГТС цим документом не передбачено.
За матеріалом: Інтерфакс. Gazeta.ua
Коментарі
2