Всеукраїнське об'єднання "Свобода" презентувало громадську кампанію "Не продавай свій голос!". Свободівці розробили серію плакатів, які би "впливали громадян емоційно і пробивали оту шкаралупу бездуховності та безпринципності". Найвдаліші з них: "Продаєш голос на виборах? Продай нирку – заробиш більше", "Продаєш голос на виборах? Продай дитину – заробиш більше", "Продаєш голос на виборах? Продай тіло – заробиш більше" та інші.
Свободівці вважають, що "емоційна напруга, навіть шок, який може викликати перегляд плакатів, приведе до тями і змусить людей задуматися, що насправді їхній голос – це не товар, не предмет для обміну на харчі чи гроші. Продаж голосу – це продаж майбутнього. Ми хочемо, аби люди задумалися, адже продаж нирки хоч і дає великі гроші, але закриває людині перспективу – вона стає інвалідом. Так само і продаж голосу на виборах перетворює людину на громадянина-інваліда".
Заступник голови ВО "Свобода" з політичних питань Андрій Мохник, голова Київської міської організації ВО "Свобода" Андрій Іллєнко, керівник юридичної служби Київської обласної організації ВО "Свобода" Назар Павлюк розповіли про ключові аспекти кампанії: політичні, морально-етичні та юридичні.
Мохник розповів про політичну складову ініціативи ВО "Свобода" проти продажу голосів: "Ми розуміємо, що сьогодні дуже важко апелювати до виборців, розбещених безкарністю за продаж свого голосу та можливістю "заробити" на цьому 50-100 гривень чи навіть кілограм гречки. Наше суспільство настільки хворе, що вмовляннями та переконуваннями достукатися до сумління багатьох просто не можливо, тому ми вирішили шукати більш дієві шляхи.
Коментарі
6