Як пише Газета по-киевски, відео складається з трьох частин. У першій є запис із дня народження дружини мера – Алини Айвазової. Також на диску є кадри з вечірки в головного афериста "Еліти-Центр" Волконського.
Там же показано процес передвиборчої гонки мера. Розповідь веде безпосередній учасник кампанії – лікар-психіатр Віктор Спірідонов. У його обов"язки входило інструктувати групу з 40 агітаторів і видавати їм гроші.
"Агітаторів, серед іншого, зобов"язали стежити за тим, щоб у поштових скриньках у киян були "агітки" тільки від кандидата Черновецького", – розповідає Спірідонов.
"За цим стежили бабусі, які потім одержували мінімум по 100 гривень...", - відзначає він.
Наступна частина фільму – "мерські будні" Черновецького. "Нарізка" кадрів із залу засідань Київради ілюструє, як протікала тарифна війна, як роздавали київську землю.
Ще один "герой" фільму – пастор церкви "Посольство Боже" Сандей Аделаджа, який задоволений тим, що його церква зусиллями мера вийшла з "підпілля".
У вихідних даних фільму значиться організація "Я – киянин". Її лідер Кирило Куликов – колишній керівник українського бюро Інтерполу, а нині – депутат Верховної Ради від блоку "НУ-НС".
За словами Куликова, ідея цього відео належить відомому журналістові, депутатові ВР від "НУ-НС" Володимиру Ар"єву – він же і продюсер "Землі в ілюмінаторі".
"Люди мають право знати правду про свого мера. Тим більше, уже дійшло до того, що мер не прислухається до слів президента країни. Фільм вийшов тиражем у кілька тисяч екземплярів. Зараз ми бачимо позитивні відгуки киян – більш того, багато хто просить, наприклад, збирати підписи за відставку Черновецького", – говорить Куликов.
У той же час народний депутат від Партії регіонів Василь Горбаль сумнівається, що фільм якимсь чином образить мера і матиме результат у електоральному вимірі.
За матеріалми: Газета по-киевски.
"За моїми спостереженнями, Леонід Черновецький уже досить спокійно ставиться навіть до прізвиська "Космос". А от роздачу DVD ми оцінили, як якісно новий спосіб роботи з виборцем. Це оригінально, зараз це одна з фішок кампанії Луценка. Але в тих, хто зможе його подивитися, образ Черновецького вже сформований, і він досить негативний. Так що якщо поставлено мету "протверезити" закоханих у Черновецького виборців, навряд чи вона буде досягнута", - вважає він.
Коментарі