вівторок, 09 жовтня 2007 13:43

Найбільше телевізійної політреклами було в Партії регіонів

Найбільше політичної реклами в ході парламентської кампанії було в Партії регіонів - близько 39%. На другому місці Блок Юлії Тимошенко - 19%, за ним КПУ - 13%, Блок Литвина - 12%, блок "Наша Україна" - "Народна самооборона" - 9%. Такі результати моніторингу, проведеного асоціацією "Загальний простір", які були представлені на прес-конференції у вівторок.

Президент асоціації "Загальний простір" Юрій Нестеряк висловив думку, що українська журналістика поступово перетворюється на пропаганду у зв"язку з тим, що так звана "політична джинса" (замовлені матеріали. - ІФ) практично замінює інформаційні блоки.

"До такого висновку приводять результати моніторингу українських ЗМІ під час передвиборної кампанії і виборів до парламенту 30 вересня", - сказав він.

За словами Ю. Нестеряка, об"єктом моніторингу стали інформаційні і підсумкові телепрограми на телеканалах "Інтер", "1+1", ICTV, "5-й канал", Національна телекомпанія України, НТН, "Тоніс", СТБ, "Новий канал" і ТРК "Україна". Політичні статті і рекламу відстежували також в газетах та інтернет-виданнях, пише Интерфакс.

Зараз ви читаєте новину «Найбільше телевізійної політреклами було в Партії регіонів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути