Відеохостинг YouTube видаляв фейкових підписників і перегляди ботів з різних каналів. Згідно зі статистикою, опублікованою на сайті Socialblade, найбільше підписників втратила сторінка лідерки "Батьківщини" Юлії Тимошенко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Назвали кандидатів, які замовили найбільше політичної реклами
Так, у Тимошенко кількість підписників за один день впала на 44,3% — на понад 47 тисяч — зі 106 226 до 59 198.
За даними Комітету виборців України, партія Тимошенко витратила близько 100 млн грн за півроку на рекламу "Нового курсу". Також, за даними дослідження контенту 10 національних інтернет-ЗМІ, проведеного ГО "Інститутом масової інформації", найактивнішими замовниками політичної джинси є Юлія Тимошенко та "Опозиційна платформа – За життя", на яких припадає по 25% та 23% політичних замовних матеріалів відповідно.
Коментарі
3