Як повідомили у прес-службі депутата, в умовах кризи, коли багато бізнесменів заморожують або продають непрофільні медіа-активи, Фельдман вирішив збільшити присутність в інформаційному просторі.
За інформацією прес-служби, цього тижня найбільше харківське регіональне видання "Время" почало випускати регіональні продукти у 9 південно-східних областях країни.
Також завершуються роботи над створенням у Харкові сучасного медіа-центру, який буде розташований у приміщенні головного офісу концерну "АВЕК" в центрі міста. Медіа-центр, який почне свою роботу в грудні, буде обладнаний за останніми технічними стандартами і надалі розвиватиметься як регіональне інформагентство.
Кінцева мета засновника – формування багатопрофільного медіа-холдингу, продукти якого будуть орієнтовані на аудиторію південного сходу України. Окрім уже існуючих видавничого будинку "Время", газет "50+" і НЕП, медіа-центру та інформагентства "Вовремя", до складу холдингу входитимуть регіональний інтернет-портал, супутниковий телеканал і одна з харківських радіокомпаній.
За неофіційною інформацією, у фінансуванні цього проекту, крім самого Фельдмана, беруть участь представники іноземного капіталу.
Експерти харківського медіа-ринку позв`язують таку інформаційну активність народного депутата з підготовкою до президентської виборчої кампанії і бажанням іноземних бізнес-партнерів Фельдмана надати підтримку Тимошенко на ключовому для неї північно-східному "політичному фронті", зазначають у прес-службі, пише УНІАН.
Коментарі