"Оскільки транспорт як окремий бізнес-напрям не входить в лінійку пріоритетних напрямів для інвестування СКМ, а інтеграція даних компаній в існуючі вертикально-інтегровані ланцюжки "Метінвеста" або ДТЕК економічно необгрунтована, ми розглядали можливість продажу наших часток у СРЗ і ТФД. Тому, отримавши економічно обгрунтовану пропозицію, ми прийняли його", - пояснив гендиректор Попов.
Президент фондів КУА "Амадеус" Михайло Ройко додає, що продаж акцій СКМ в підприємствах став продовженням політики компанії Ахметова, направленої на реструктуризацію бізнесу. "Недавно вони практично пішли з фінансової сфери, і СКМ Фінанс, можна сказати, майже припинив своє існування. Тепер компанія позбавляється і від інших невигідних активів, які лежать за межами гірничо-металургійного комплексу", - говорить Ройко.
У самому СКМ пріоритетними галузями для довгострокового інвестування, окрім гірничо-металургійного бізнесу, називають енергетику, фінансову сферу, нерухомість, а також телекомунікації і медіа.
Суму операції з продажу ТФД і СРЗ, а також нового власника акцій підприємств в СКМ не називають, відзначає "Дело". Як вже повідомлялося, у квітні Антимонопольний комітет дозволив кіпрській компанії UitcLimited купити більше 50% компанії "Торговий флот Донбасу".
"Торговий флот Донбасу" - найбільший морський торговий флот в Україні. Він здійснює перевезення між портами Чорноморсько-Азовського, Середземноморського і Балтійського басейнів, а також країн Західної Африки і Карибського басейну, Південної Америки, Канади, США та ін.
ТОВ "Судоремонтний завод" - підприємство, що виконує роботи з ремонту, модернізації і будівництву судів практично будь-якого типу і призначення.
За матеріалами: Дело.
Коментарі