— У просуванні продукції чи інформації у "Фейсбуку" робіть ставку на відео. Їх переглядають частіше, ніж читають тексти чи дивляться картинки. Тривалість роликів максимально скорочуйте. І не забувайте про титри, щоб запис можна було переглянути без звуку, — каже 24-річна Ірина Вівчар. Раніше працювала редактором соціальних мереж на "Радіо Свобода". Торік заснувала агенцію "Багу". Займається просуванням товарів і послуг у соціальних мережах.
— Користувачі соціальних мереж "лайкають" те, що їм подобається, викликає позитивні емоції, а поширюють те, що їх обурює. "Перемогу" більше лайкають, "зраду" більше поширюють, — каже Ірина Вівчар. — Мене часто запитують, коли краще постити? Робіть публікації тоді, коли є що сказати. Найкращі дописи виставляйте, коли більшість ваших читачів у мережі. Не зникайте надовго. Якщо немає змоги займатися сторінкою постійно — поставте наперед кілька постів. Дбайте про авторське право. Музика, фотографії, відеокадри — не беріть нічого "просто з інтернету". Це крадіжка, за яку можна поплатитися не лише репутацією, а й судом.
Радить реагувати на всі коментарі.
— Робити це треба якомога швидше. Відповідайте чесно і щиро. Цікавтеся думкою опонентів, дискутуйте, вимагайте аргументів, просіть порад. Уникайте прямих закликів до дій. Не пишіть "переходьте на сайт" чи "поширюйте". Залучати нових користувачів треба більш вишуканими методами.
Коментарі