Четверту гілку метро планують побудувати від аеропорту "Київ" до житлового масиву Троєщина. Профінансувати проект пропонує китайське підприємство "Пасіфік Констракшн". Обговорили це з віце-прем'єр-міністром Степаном Кубівим, 55 років.
— Буде 13 станцій довжиною 18 кілометрів. Попередня вартість проекту — 2 мільярди доларів. 85 відсотків фінансуватиме китайська сторона. Решту — Київська міськадміністрація, — розповідає Степан Кубів. — Найближчим часом запрацює робоча група. У неї входитимуть представники компанії, Міністерства економічного розвитку і торгівлі, Державної інноваційної фінансово-кредитної установи, Київського метрополітену. Вони мають скласти текст остаточної угоди.
Нова гілка метро матиме назву Троєщинсько-Вокзальна. Майже всі станції будуть наземними, лише пересадочні — під землею. Це Лук'янівська, Тараса Шевченка і Лівобережна. Спершу прокладуть гілку від Троєщини до станції метро Вокзальна, потім — від вокзалу до аеропорту "Жуляни". Це може тривати вісім років, стверджують у мерії.
— Метро з Троєщини до станції Тараса Шевченка пустимо по Подільсько-Воскресенському мосту, який ще потрібно добудувати. Також слід визначити місце розташування нових станцій з урахуванням вуличної забудови і підземних мереж, — каже речниця метрополітену 35-річна Наталія Макогон.
— Китайці просто так гроші не дадуть. Мабуть, ідеться про кредит під державні гарантії на 20 років під 2 відсотки річних. Це дорого. Ні держава, ні місто не можуть взяти на себе таке зобов'язання. Китайська компанія, очевидно, хоче будувати метро своїми силами, щоб заробити на цьому, — говорить радник міністра інфраструктури 38-річний Олександр Кава.
2440 крадіжок продуктів із супермаркетів зареєстрували поліцейські на кінець вересня. Жителі столиці почали частіше викрадати харчі, вважає керівник столичної поліції Андрій Крищенко. Торік зафіксували 2897 крадіжок. Протягом 2013-го було 1900 таких правопорушень. Кількість злочинів може бути більшою, припускають у поліції. Бо не завжди охорона магазину заявляє про них.
Коментарі