Ексклюзиви
Вівторок, 04 вересня 2007 16:22

Етикетки соку поміняли на рюкзак

Віктор Семанюк, 21 рік, працює водієм на маршрутці у Києві. За кермом — через день по 8 год. У дорогу купує соки.

— Як на мене, вони корисніші за мінералку, — пояснює чоловік. — Якось у селі Березівка на Житомирщині я купив пляшку соку "Лісова ягода" заводу "Біола". Там робимо кавову паузу для пасажирів. Заплатив 4,50 гривні. На етикетці прочитав про акцію.

Компанія "Біола" розігрує призи за акцією, яка розпочалася 1 вересня і триватиме до 28 жовтня. За півтора тижня родина Семанюків випила 15 л соку.

— Батьки теж вживають ці соки, — каже чоловік. — Ото й назбиралося так багато.

Етикетки позривав із пляшок і заніс обміняти їх до супермаркету "Сільпо". За етикетки отримав рюкзак-трансформер.

За умовами акції, якщо здати етикетки з пляшок об"ємом 5 л, їх обміняють на утримувач для пляшки. За 25 л дадуть рушник, за 35 л — м"яч з автографом футболіста Андрія Русола.

— Хочу ще футбольного м"яча, — сміється Семанюк. — Може, пощастить і телевізора виграти. Дали мені купон із кодом. З ним можна взяти участь у розіграші телевізора.

У супермаркетах "Сільпо" "Біола" розіграє також 100 ЛСД-телевізорів.

Зараз ви читаєте новину «Етикетки соку поміняли на рюкзак». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода