Віктор Семанюк, 21 рік, працює водієм на маршрутці у Києві. За кермом — через день по 8 год. У дорогу купує соки.
— Як на мене, вони корисніші за мінералку, — пояснює чоловік. — Якось у селі Березівка на Житомирщині я купив пляшку соку "Лісова ягода" заводу "Біола". Там робимо кавову паузу для пасажирів. Заплатив 4,50 гривні. На етикетці прочитав про акцію.
Компанія "Біола" розігрує призи за акцією, яка розпочалася 1 вересня і триватиме до 28 жовтня. За півтора тижня родина Семанюків випила 15 л соку.
— Батьки теж вживають ці соки, — каже чоловік. — Ото й назбиралося так багато.
Етикетки позривав із пляшок і заніс обміняти їх до супермаркету "Сільпо". За етикетки отримав рюкзак-трансформер.
За умовами акції, якщо здати етикетки з пляшок об"ємом 5 л, їх обміняють на утримувач для пляшки. За 25 л дадуть рушник, за 35 л — м"яч з автографом футболіста Андрія Русола.
— Хочу ще футбольного м"яча, — сміється Семанюк. — Може, пощастить і телевізора виграти. Дали мені купон із кодом. З ним можна взяти участь у розіграші телевізора.
У супермаркетах "Сільпо" "Біола" розіграє також 100 ЛСД-телевізорів.
Коментарі