Десять тролейбусів щодня простоюють в автопарках Рівного. Транспорт технічно справний, але охочих ним керувати немає. У пошуках більших заробітків працівники "Рівнеелектроавтотранс" звільняються та їдуть до столиці.
— Працювати немає кому, — каже директор Степан Загиней, 60 років. — Хоча зарплата хороша, платимо стабільно. Ще й житлом забезпечуємо — надаємо кімнати в гуртожитках і кооперативні квартири.
Підприємству бракує 120 із 600 штатних працівників.
У Рівному водій тролейбуса щомісяця отримує 1700–2200 грн, відповідно своїй категорії. Кондуктору платять 1000–1400 грн — залежно від кількості проданих квитків. У Києві водій заробляє понад 4 тис. грн. Дехто виїжджає на заробітки до Москви.
"Рівнеелектроавтотранс" співпрацює із міським центром зайнятості. Має спеціальні курси для водіїв тролейбусів.
— За вісім місяців набрали групу із восьми осіб. А має бути по 25 людей у групі, — скаржиться Степан Загиней.
Пасажирів у міських тролейбусах за місяць побільшало на чверть. Через подорожчання проїзду в маршрутках до 1,5 грн, рівняни пересіли на електротранспорт. Проїзд у ньому коштує 60 коп.
Коментарі