Пʼятниця, 30 березня 2007 18:47

Зображення фотомоделей викликають у жінок негативні емоції

Дослідження Університету Міссурі показало, що зображення струнких фотомоделей на обкладинках модних журналів викликає у жінок негативні відчуття.

Цікаво, що абсолютно всі представниці прекрасної статі, незалежно від їх віку, фігури і ін., випробовують емоційний дискомфорт. Подібні емоції виникають у жінок протягом перших трьох хвилин після проглядання обкладинки або реклами.

Цей висновок був зроблений на основі проведення серії психологічних дослідів з 81 жінкою. Половині випробовуваних демонструвалися нейтральні зображення, другій половині - фотографії і реклами фотомоделей і манекенниць. Після проглядання подібних картинок всі представниці другої "модельної")группы скаржилися на недосконалість власної зовнішності, повідомляє Washington Profile.
Зараз ви читаєте новину «Зображення фотомоделей викликають у жінок негативні емоції». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі