- За результатами проекту, здійсненого газетою "Дело" та компанією "Про-Консалтинг", бренд "Чернігівське" (виробник ВАТ "САН ІнБев Україна") став найдорожчим пивним брендом Україні в категорії FMCG - товарів широкого вжитку.
-
- При проведенні дослідження використовувалась найбільш відома у світовій практиці методика, розроблена в 1989 році компанією Interbrand.
-
- За результатами дослідження, вартість бренду "Чернігівське" складає $ 435,02 млн.
-
- "Такий результат - це доказ визнання бренду українськими споживачами, а також плоди роботи компанії САН ІнБев Україна, яка впродовж багатьох років постійно підвищує стандарти для того, щоб виробляти продукт найвищої якості", - зазначив Вадим Ващенко, маркетинг менеджер ТМ "Чернігівське".
-
- ТМ "Чернігівське" присутній на ринку України 22 року. На ринку бренд представлений трьома основними сортами: "Преміум", "Світле", "Міцне". А також спеціальними: "Біле", "Багряне", "Біла Ніч" і безалкогольним пивом.
×
Коментарі