субота, 09 лютого 2008 13:43

Група вчених на чолі із професором каліфорнійського інституту SETІ Дугласом Вакоком заявила про те, що відправлення пісень у космос загрожує небезпекою планеті.

Професор Вакок вважає, що NASA відправленням у відкритий космос до Полярної зірки наймогутнішого інформаційного сигналу у вигляді знаменитої пісні The Beatles "Через Всесвіт" (Across the Unіverse) наразило на небезпеку Землю. На його думку, таким чином, людство виявило себе й, і можливо, привернуло увагу інших цивілізацій, які не обов"язково повинні мати миролюбний характер по відношенню до землян.

Професор також відзначив, що перед тим, як робити такі глобальні вчинки, потрібно обговорити ступінь ризику подібних витівок.

Нагадаємо, що 5 лютого 2008 року о другій годині ночі за київським часом NASA відправила в космос пісню групи The Beatles Across the Unіverse ("Крізь Всесвіт"). Відомо, що акція з відправлення інформаційного сигналу у Всесвіт була присвячена відразу декільком ювілеям: 50-річчю самого NASA, а також запуску першого американського штучного супутника Землі, 45-річчю початку програми спостереження за глибоким космічним простором і 40-річчю від дня запису групи The Beatles композиції Across the Unіverse.

Пісня подорожуватиме у цифровому форматі МР-3 через Всесвіт зі швидкістю майже 300 тисяч кілометрів на секунду.

Учасник легендарної ліверпульської четвірки Пол Маккартні, чій голос теж пролунає в космосі, висловив своє захоплення цією витівкою. "Це прекрасна ідея. Пошліть мої найкращі побажання інопланетянам", - написав він своє напуття NASA, повідомляє Корреспондент.net.

Зараз ви читаєте новину «Відправлення пісень у космос може привабить до Землі ворожих інопланетян - вчені». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua