Середа, 05 березня 2008 08:35

Вчені виявили дві раніше невідомих властивості золота

Фізики з Інституту технологій штату Джорджія (США) повідомили про виявлення двох раніше невідомих властивостей золота, які дорогоцінний метал виявляє на мікроскопічному рівні. У масштабі "ньютонівської фізики" ці властивості відсутні, говорять вчені.

По-перше, фахівці виявили, що під впливом електричного поля найтонший шар золота здатен змінювати свою молекулярну структуру із тривимірної до пласкої, після ж відключення поля, структура знову ставала тривимірною.

Також виявлено, що у випадку впливу електричного поля на охолоджену поверхню із золотим напилюванням, нанокластери дорогоцінного метала здатні проводити каталітичне окислювання, перетворюючи оксид вуглецю СО на вуглекислий газ СО2.

По-друге, дослідники виявили, що наноструктури золота, при їхньому окислюванні, набувають магнетичних властивостей, більше того, при нарощуванні золотої нанотрубки до певної межі вона виступає, як провідник електричного струму, а понад цю межу - як ізолятор. За словами вчених, вперше вдалося створити умови, у яких той самий метал виступає і як провідник і як ізолятор струму.

Фізики з Інституту технологій говорять, що в найближчому майбутньому виявлені властивості знайдуть своє застосування в промисловості, особливо в електронній, повідомляє Освiтнiй портал.

Зараз ви читаєте новину «Вчені виявили дві раніше невідомих властивості золота». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua