Ексклюзиви
Четвер, 31 січня 2008 14:52

Учені виявили прабатьківщину кішок

Родючий Півмісяць є не тільки однією з "колисок" людської цивілізації, але і прабатьківщиною домашніх кішок. До такого висновку прийшли дослідники Каліфорнійського Університету.

В рамках дослідження були проаналізовані генетичні коди більше 11 тисяч кішок 22 порід з Середземномор"я, Європи, Азії, Африки і Америки. Аналіз підтвердив стару гіпотезу, що кішки вперше були приручені саме в районі Родючого Півмісяця (розташовується на південному побережжі Середземного моря, від Північної Африки ка Ірану).

Раніше археологи встановили, що перші домашні кішки з"явилися тут приблизно 5 - 8 тисяч років назад. Кішок приручили перші землероби, що ймовірно потребували захисту своїх запасів від гризунів.

У подальші тисячоліття було виведено близько 50-ти порід кішок (16 з них "прив"язані" до певних регіонів світу). На відміну від інших домашніх тварин, нові породи не створювалися для виконання якихось утилітарних завдань. Нові породи кішок створювалися виключно з естетичних міркувань, повідомляє WashingtonProfile.

Зараз ви читаєте новину «Учені виявили прабатьківщину кішок». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua