Вчені з Японії розробили спеціальну програму, якою можна виміряти, наскільки сильно людина обурена або захоплена. Для цього тепер варто лише скористатися новою програмою.
Детектор емоцій – так називається нова програма, яку розробили в Японії. Мати справу з розлюченими й обуреними покупцями, які зазнали невдачі у магазині, – справа непроста, але це і є головна робота центрів захисту споживачів. Вберегти працівників таких центрів від емоційного перегрівання допоможе нова програма, яка вміє визначати ступінь роздратованості та спектр емоцій людини. Автори проекту сподіваються, що їхнє дітище дасть змогу працівникам центрів роботи з покупцями раціонально витрачати свої емоції під час неприємних розмов з клієнтами і не зазнавати при цьому надмірного стресу.
Казухіто Йокоучі, працівник центру цифрових технологій: "Телефонний оператор отримує чималий стрес, коли має справу з кількома скаргами від покупців, особливо якщо вони йдуть одна за одною. Тому наша програма допоможе визначити, коли операторові слід перепочити".
На розробку програми витратили 5 років, протягом яких вивчили кілька тисяч записів телефонних дзвінків від розлючених покупців. У продаж новинка вийде наприкінці лютого. Для корпоративних клієнтів вона коштуватиме $23 тисячі. Автори проекту сподіваються, що в майбутньому їхня програма набуде ширшого використання. Зокрема вона придасться для опитувань громадської думки й дозволить оцінювати, наскільки респондент захоплений або обурений діями тієї чи іншої політичної сили, повідомляє ICTV
Коментарі