За словами Романішина, це дозволить учасникам ДТП без участі державтоінспектора фіксувати ступінь нанесених пошкоджень, пише Коммерсант-Украина.
"Щоб запротоколювати подію на дорозі, потрібно дуже довго чекати прибуття ДАІ. Тому нам уже давно настав час впровадити "єврорапорт", коли учасники самостійно, без автоінспектора обмінюються контактами, заповнюють формуляри й відображають схему ДТП", - пояснив Володимир Романішин.
За словами пана Романішина, основною проблемою впровадження "єврорапорту" стане можливість шахрайства з боку несумлінних клієнтів страхових компаній, які можуть вступити в змову з метою одержання виплат, не забезпечених страховим випадком. Частково уникнути цього можна за допомогою жорсткості в законодавстві щодо відповідальності за недостовірну інформацію.
У свою чергу, голова правління СК "Глобус" Володимир Ганчак сказав, що "за кордоном всі страхові події оформляються саме "єврорапортом", що значно спрощує життя громадянам. Для страхової компанії це теж не проблема, тому що на підставі цього документу вона зможе провести своє розслідування".
"Незалежно
від ризиків ми повинні прийти до цього
нововведення, інакше всі наші клієнти
будуть стояти на дорогах годинами й
чекати ДАІ",- переконаний генеральний
директор СК "Універсальна"
Олександр Павленко. - "Щоб уникнути
шахрайства, у першу чергу потрібно
створити кооперацію страховиків і
одержати доступ до баз даних ДТП".
Коментарі