Змінити підхід до вантажоперевезень залізничними шляхами та допустити приватних гравців на ринок перевезень - першочергові завдання нового очільника Мінінфраструктури.
Про це сказав в інтерв'ю виданню "Обозреватель" Сергій Пінькас, можливий кандидат на посаду міністра інфраструктури.
"Друге - залізниця. У нас дефіцит вагонів понад 50 тисяч одиниць. Якщо їх, гіпотетично, виставити в рядок, отримаємо 588 км. Це як від Київа до Запоріжжя. Уявляєте? Це мільйони тон товарів, що не доїхали до кінцевого споживача вчасно.
Необхідно ввести державно-приватне партнерство. Аби уникнути корупційної складової, можна створити систему як "Убер". Тобто щоб замовник обирав параметри вагону та вантажу. А система автоматично розподіляла б виконавця. Схожа ситуація з приватною тягою. Необхідно якнайшвидше прийняти закон, що регулював би питання її використання на магістральних шляхах УЗ", - наголосив Сергій Пінькас.
Коментарі