Ексклюзиви
понеділок, 02 липня 2007 20:02

У Німеччині придумали новий спосіб лікування від ВІЧ

Німецькі вчені розробили і успішно випробували принципово нову тактику боротьби з Віл-інфекцією. Синтезований ними ензим здатний виявляти і знищувати гени вірусу, вбудовані у ДНК заражених клітин. Звіт про дослідження опублікований в журналі Science.

Використовувані в даний час методи антиретровірусної терапії перешкоджають розмноженню ВІЛ, але не можуть повністю знищити його. Інші, віддаленіші перспективи боротьби з Віл-інфекцією пов`язані з розробкою препаратів і вакцин, блокуючих проникнення вірусних частинок в клітку.

В той же час знищення вірусу всередині захоплених ним кліттин до останнього часу вважалося нездійсненним завданням. Річ у тому, що вірус, що вбудовується до ДНК клітин господаря, добре маскується і, до того ж, може тривалий час залишатися у "сплячому" стані, зберігаючи готовність приступити до активного розмноження у будь-який момент.

Синтезований німецькими дослідниками з дрезденского Інституту Макса Планка і Інституту експериментальної вірусології і імунології в Гамбурзі ензим під назвою Tre-рекомбіназа (Tre recombinase) здатний пізнавати низку генів ВІЛ-1 у ДНК заражених клітин і модифікувати їх таким чином, що виробництво нових копій вірусу стає неможливим. Лабораторні експерименти продемонстрували, що ензим повністю очищає заражені ВІЛ культури людських клітин протягом трьох місяців, передає Лента.Ру.
Зараз ви читаєте новину «У Німеччині придумали новий спосіб лікування від ВІЧ». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua