Під заборону, окрім деяких рекламних прийомів потрапляють також "безкоштовні" торгові пропозиції і спонука клієнтів до здійснення покупки.
За словами представника Єврокомісії, директива визначає так званий "чорний список" з 30 заборонених до застосування торгових прийомів із заманювання потенційних клієнтів, які розповсюджуються також на Інтернет-ЗМІ і електронну торгівлю.
Право визначати покарання відносно порушників директиви про недобросовісну рекламу і методи торгівлі Єврокомісія надала урядам країн-членів ЄС.
Законодавча пропозиція Єврокомісії була схвалена в травні 2005 року, проте 13 з 27 держав ЄС досі не виконали законодавчі процедури, необхідні для її вступу до сили на їхній території.
У цьому списку - Франція, Німеччина, Фінляндія, Угорщина, Литва, Люксембург, Мальта, Нідерланди, Португалія, Румунія, Іспанія, Швеція і Великобританія, проти яких виконавча влада ЄС вже порушила відповідні штрафні процедури, повідомляє РІА Новини.
Коментарі