Четвер, 16 вересня 2010 11:06

Сотню найдорожчих брендів світу очолив торішній лідер

Сотню найдорожчих брендів світу очолив торішній лідер
Перше місце в рейтингу ста найдорожчих брендів світу в 2010 році за версією Interbrand зайняла компанія Coca-Сola. Торгову марку цієї компанії аналітики Interbrand оцінили в 70,452 мільярда доларів, що на 2 відсотки більше, ніж роком раніше.

У 2009 році бренд Coca-Сola коштував 68,7 мільярда доларів. Більше за всіх у п"ятірці лідерів рейтингу подорожчав бренд Google.

На другому місці в новому рейтингу, як і в 2009 році, виявилася компанія IBM, вартість бренду якої становить 64,727 мільярда доларів (зростання на 7 відсотків).

Microsoft також зберіг за собою третє місце - його торгову марку фахівці компанії оцінили в 60,895 мільярда доларів (зростання на 7 відсотків).

П"ятірку замикають Google (47,8 мільярда доларів, виріс на 36 відсотків) і General Electric (42,808 мільярда доларів, спад на 10 відсотків).

У минулому році п"ятірку замкнули General Electric (47,8 мільярда доларів) і Nokia (34,9 мільярда доларів), але в рейтингу 2010 бренд Nokia опинився лише на восьмій позиції. При цьому торговельну марку фінської компанії спеціалісти Interbrand оцінили лише в 29,495 мільярда доларів, що на 15 відсотків менше за торішній результат.

Компанії та бренди країн СНД у список ста найдорожчих брендів-2009, як і роком раніше, не ввійшли, оскільки поки що не відповідають обов"язковому для Interbrand критерієм глобальності.

Interbrand
Зараз ви читаєте новину «Сотню найдорожчих брендів світу очолив торішній лідер». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 1097
Голосування Скільки часу Олексій Михайличенко протримається на посаді головного тренера київського "Динамо"?
  • 1) до зими
  • 2) до літа
  • 3) два роки
  • 4) повністю відпрацює трирічний контракт
Переглянути
Погода