- Перше місце в рейтингу ста найдорожчих брендів світу в 2010 році за версією Interbrand зайняла компанія Coca-Сola. Торгову марку цієї компанії аналітики Interbrand оцінили в 70,452 мільярда доларів, що на 2 відсотки більше, ніж роком раніше.
-
- У 2009 році бренд Coca-Сola коштував 68,7 мільярда доларів. Більше за всіх у п"ятірці лідерів рейтингу подорожчав бренд Google.
-
- На другому місці в новому рейтингу, як і в 2009 році, виявилася компанія IBM, вартість бренду якої становить 64,727 мільярда доларів (зростання на 7 відсотків).
-
- Microsoft також зберіг за собою третє місце - його торгову марку фахівці компанії оцінили в 60,895 мільярда доларів (зростання на 7 відсотків).
-
- П"ятірку замикають Google (47,8 мільярда доларів, виріс на 36 відсотків) і General Electric (42,808 мільярда доларів, спад на 10 відсотків).
-
- У минулому році п"ятірку замкнули General Electric (47,8 мільярда доларів) і Nokia (34,9 мільярда доларів), але в рейтингу 2010 бренд Nokia опинився лише на восьмій позиції. При цьому торговельну марку фінської компанії спеціалісти Interbrand оцінили лише в 29,495 мільярда доларів, що на 15 відсотків менше за торішній результат.
-
- Компанії та бренди країн СНД у список ста найдорожчих брендів-2009, як і роком раніше, не ввійшли, оскільки поки що не відповідають обов"язковому для Interbrand критерієм глобальності.
-
- Interbrand
×
Коментарі