У російському Челябінську Управління Федеральної антимонопольної служби (ФАС) оштрафувало мікрофінансову організацію "Зручні гроші" за використання молитви "Отче наш" у рекламі.
Антимонопольна служба визнала, що використання в рекламному повідомленні релігійних християнських символів порушує законодавство про рекламу, оскільки може бути образливим для почуттів віруючих, про це пише ZIK.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Зі мною твердіє" - українську компанію оштрафували за сексистську рекламу
Компанії видали припис про припинення поширення зазначеної реклами. В даний час організація не погоджується з рішенням Челябінського УФАС Росії в Арбітражному суді Челябінської області.
УФАС дізналося про про порушення закону про рекламу цією фірмою ще в травні. Тоді гендиректор "Зручних грошей" Василь Орлов заявив, що в рекламі немає нічого образливого. Адже серед клієнтів компанії "багато православних", для яких і були надруковані календарі. Глава мікрофінансової компанії також заявив, що календарі з молитвою лежали в офісах "Зручних грошей", де їх могли взяти бажаючі, але їх не роздавали як рекламні матеріали.
Тіньова російська компанія, так звана "ферма тролів", відома своєю прокремлівської пропагандою, скуповувала і поширювала політичну рекламу під час президентської кампанії в США.
Коментарі