Ексклюзиви
Вівторок, 13 травня 2008 14:27

На півночі Лівану припинили мовлення опозиційні телеканали

На півночі Лівану у вівторок припинили мовлення три опозиційні телеканали, повідомляє ліванський телеканал "Аль-Манар".

Прихильники руху "Аль-Мустакбаль", йде мова в повідомленні, припинили передачі телеканалів "Ен-Бі-Ен", "Аль-Манар" і "О-ТВ". Телеканали належать відповідно рухам шиїтів "Амаль", "Хезболлах" і "Вільному патріотичному руху", очолюваному християнським лідером Мішелем Ауном, який входить до опозиції, повідомляє РИА "Новости".

Зараз ви читаєте новину «На півночі Лівану припинили мовлення опозиційні телеканали». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода