Одна з компаній, створених після розділення, займеться власне виготовленням стільникових апаратів, тоді як друга зосередиться на продажі мережевого устаткування, установок для кабельного телебачення і радіостанцій. Ці підрозділи, на відміну від основної спеціалізації Motorola, є прибутковими і швидкорослими.
Об"єм продажів Motorola стабільно падав протягом останнього року. Компанія поступилася значною частиною своєї частки на ринку стільникових телефонів своїм прямим конкурентам. У 2007 році компанія опустилася за об"ємом продажів з другого на третє місце на ринку, пропустивши вперед Samsung, а в поточному році її повинна обігнати Sony-Еricsson.
24 березня Карл Айкан подав до суду на компанію, вимагаючи прискорити ухвалення рішення про виділення підрозділу по виробництву стільникових телефонів в окреме підприємство. Крім того, він зажадав інформації про полягання справ в структурі, включаючи дані про призначення топ-менеджерів, повідомляє Bloomberg.
Коментарі