Доктор Хізер Мендик Марі-Пьєр Моро з університету Лондон Метрополітен (Велика Британія) і професор Деббі Епстайн із університету Кардіффа (Уельс, Велика Британія) проводили фокус-групи, опитування та інтерв"ю серед школярів, щоб з"ясувати існуючі серед них стереотипи відносно математиків і математики.
Результати дослідження показали, що багато студентів і випускники малюють образ математика, як старого білого чоловіка із середнього класу, одержимого своєю наукою, що втратив багато соціальних навичок і не має ніякого особистого життя за межами області своїх інтересів. При цьому їхнє уявлення про саму математику досить перекручене й часто обмежується поняттями елементарної арифметики.
Вчені встановили, що більшість із виявлених стереотипів пов"язане з тим, як математика й математики представлені в масовій культурі. На думку авторів дослідження, необхідно використовувати механізми масової культури, щоб сформувати позитивний образ математики, повідомляє NEWSru.com.
Коментарі