Сьогодні, в ході чергової сесії Київради, кияни дізналися, що київський метрополітен планує заробити на рекламі 30 мільйонів гривень. І завдяки цим тридцяти мільйонам проїзд в метрополітені коштує не 4.50, а чотири гривні, чи насправді це так?Задався питанням голова Фракції Радильної партії у Київраді Марк Гресь.
"Нескладні підрахунки показали, станція метрополітену заробляє 48 тис. грн, або 100 гривень на метрі квадратному рекламного носія. Але ж це фантастично низькі цифри, адже борд на окружній - це 500 доларів на місяць. Ціна в метро має бути вдесятеро більше, і в реалії вона і є вдесятеро більшою, але замовник платить готівкою по 2-3-4 тисячі за метр, а в бюджет іде сотня "вічно-дерев'яних" гривень." – пише Гресь на своїй сторінці у Фейсбук.
"Після двократного подорожчання проїзду метрополітен отримав додатково 700 мільйонів гривень. Таку ж суму метрополітен втрачає від різниці між білої та чорної бухгалтерії. Але виявилося, що підняти проїзд та пограбувати більшість киян виявилося набагато легше, ніж розорити посередників" – додав політик.
"Формальна причина - юридична неможливість розірвати угоди з посередниками. Отже розірвати договір з мільйонами киян - запросто.А посваритися із десятком посередників - боронь Боже" – емоційно закінчив голова фракції РПЛ.
Коментарі