Київська міська державна адміністрація планує завершити будівництво 3 станцій метро убік житлового масиву Теремки від станції "Либідська" до станції "Васильківська" на Куренівсько-Червоноармійської лінії в грудні.
Про це журналістам сказав перший заступник голови Київміськадміністрації Анатолій Голубченко після відвідування будівництва мером Києва Леонідом Черновецьким.
"У нас є можливість запустити (3 станції метро) до Нового року й перевезти перших пасажирів на новорічні свята", - сказав Голубченко.
Однак, з його слів, проблемним залишається фінансування будівництва станцій через невиконання запланованих доходів міськбюджету-2008 і складних гідрологічних умов будівництва ділянки метро між станціями "Либідська" і "Деміївська".
Начальник комунального підприємства "Київський метрополітен" Петро Мірошников повідомив журналістам, що для завершення будівництва 3 станцій підприємству необхідно ще 650 млн. гривень.
Мірошников також додав, що підвищення тарифів на проїзд у метро дозволить підприємству звільнити частину коштів, які раніше витрачалися на зарплату співробітникам, і направити їх на будівництво.
У свою чергу, Черновецький також заявив, що будівництво метро й у цілому розвиток транспортної інфраструктури міста прямо залежить від того, як пасажири слачують за проїзд.
"Сьогодні багато несвідомих (пасажирів) навіть не платять ті нещасні 50 копійок, які ми беремо", - сказав мер.
Він також запевнив, що міськадміністрація зробить все можливе, щоб увести в експлуатацію станції "Деміївська", "Голосіївська" і "Васильківська" у запланований строк.
Як повідомляло агентство, "Київський метрополітен" допускає будівництво перегінного тунелю від станції метро "Либідська" до станції "Деміївська" на Куренівсько-Червоноармійській лінії відкритим способом через гідрологічні труднощі.
У липні 2005 року компанія "Київметробуд" почала будівництво ділянки метро від станції "Либідська" убік житломасиву "Теремки".
На цій ділянці планується побудувати 3,8 км із 3 станціями: "Деміївська", "Голосіївська" і "Васильківська".
Глибина споруджуваної ділянки становитиме 20-30 м, а товщина ґрунту над тунелем буде від 6 до 14 м, сообщает Українські Новини
Коментарі