Капітан судна Роттердам (прапор Нідерландів), дізнавшись про те, що довжина причальної стінки у порту не досягає 200 метрів (довжина Роттердама - понад 220 метрів), відмовився від швартування в порту і став на якірну стоянку на зовнішньому рейді.
Заступник начальника порту Ігор Андріянов повідомив, що капітан судна мав на це право. За його інформацією, раніше Роттердам, з колишнім капітаном судна, хоч і з труднощами, але швартувався в порту Севастополя. Водночас, як завірив Андріянов, з капітаном судна вже відбулася зустріч і наступного разу той пообіцяв завести судно в порт.
"Цілком логічним" вважає рішення капітана завідувач сектором морської акваторії Севастопольської міської державної адміністрації Владимир Троїцький. У інтерв"ю журналістам він підтвердив, що в Севастополі сьогодні ще немає належних умов для стоянки океанських лайнерів такого класу.
"І порт, і місто втрачають багато коштів від того, що лайнер стоїть на зовнішньому рейді", - відзначив Троїцький. На думку представника міськадміністрації, своє вагоме слово в цій ситуації має сказати і Міністерство транспорту і зв"язку України, адже, як сказав він, "йдеться не тільки про інтереси міста, а й про імідж держави".
За матеріалами УНИАН
Коментарі