пʼятниця, 28 вересня 2007 12:06

Кожна з політичних сил вклала в рекламу від 3 до 7 мільйонів доларів

На дострокових виборах до Верховної Ради України у п`ятницю останній день двомісячної агітаційної кампанії.

За оцінками експертів, під час нинішньої виборчої кампанії кожна з політичних сил вклала в політичну рекламу від 3 до 7 мільйонів доларів, а за кількістю телеповідомлень, першість ділять Партія регіонів і БЮТ, за часом - "трохи попереду БЮТ", на третьому місці - НУ-НС. 87% всіх рекламних повідомлень створено за допомогою політичних персон. Як зазначають експерти, на цих парламентських виборах дві третини всієї реклами - це антиреклама опонентів.

У останній день агітації з приводу завершення виборчого туру на трьох центральних площах Києва відбудуться акції. На Європейській площі блок "Наша Україна – Народна Самооборона" проведе акцію "Парламенту – пропрезидентська більшість", на Софійській площі за ініціативою БЮТ буде проведена спільна молитва за Україну, а на Майдані Незалежності відбудеться концерт естрадних виконавців, організований Партією регіонів.

У суботу і неділю згідно з законодавством політична передвиборна агітація до Верховної Ради заборонена, повідомляє УНІАН.

Зараз ви читаєте новину «Кожна з політичних сил вклала в рекламу від 3 до 7 мільйонів доларів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути