Учасники заходу звернули особливу увагу на негативний вплив, який справив на образ республіки фільм "Борат" про пригоди вигаданого казахстанського журналіста, який вийшов осінню 2006 року. Як заявив член клубу "PR-шы" Куат Домбай, інформаційний вакуум, що створився навколо Казахстану, "створює широке поле для спекуляцій, чим Борат і скористався".
Поліпшенням образу республіки доручено зайнятися міністерству закордонних справ. Виділені кошти будуть витрачені, зокрема, на розміщення позитивної інформації про країну в провідних світових ЗМІ.
Нагадаємо, що минулого року Астана вже проводила в західних ЗМІ масштабну рекламну кампанію, в якій розповідалося про "реальний Казахстан" на противагу тому, який представляє фільм "Борат".
В той же час, не відмовляючись від критики на адресу британського коміка Саші Барона Коена і його персонажа Бората Сагдієва, казахстанські чиновники стали визнавати, що скандальна картина все ж таки істотно підвищила популярність республіки в світі. Навіть президент країни Нурсултан Назарбаєв в листопаді 2006 року відзначив, що поганої реклами не буває: глядачеві, за його словами, захочеться відвідати республіку і побачити, як все є насправді. Прогноз виправдався: після виходу фільму потік туристів до Казахстану виріс в п"ять разів, повідомляє Lenta.ru.
Коментарі