На думку представників ICQ, новий підхід до онлайн-реклами пропонує рекламодавцям високоефективний канал доставки інформації аудиторії. Рекламу формату В2U характеризує високий рівень уваги при перегляді. Це пояснюється тим, що реклама даного формату демонструється тільки у разі відправлення користувачем повідомлення певної тематики.
Протягом дня користувач отримує обмежене число рекламних повідомлень flash-формату, які показуються у верхньому правому кутку вікна повідомлення. Рекламні оголошення "стискаються" до розміру логотипу з гіперпосиланням.
B2U дозволяє проводити рекламні кампанії у форматі rich media, що дає можливість збільшити обхват аудиторії за рахунок молодих користувачів, які зазвичай залишаються незадіяними.
Експерти відзначають, що введення нового типу реклами в офіційному клієнтові ICQ лише підсилить відтік користувачів на альтернативні програми, такі як QIP, що не містять реклами і економлять трафік.
Нагадаємо, що з 30 березня, коли відбувся масштабний збій в роботі серверів ICQ, продовжуються неполадки в роботі сервісу. Деяким користувачам не вдається підключитися до ICQ, або сервіс періодично відключається.
Нагадаємо, що в січні кількість українських користувачів ICQ вперше перевалила за мільйон і за прогнозами компанії до кінця 2007 року досягне двох мільйонів.
"Газета по-українськи"
×
Коментарі