Тепер екс-президент знявся в рекламі Louis Vuitton. Фотосесію для серпневого номера популярного журналу Vogue провела фотограф з світовою популярністю Ені Лейбовіц. Окрім Горбачова, в рекламній акції також взяли участь Андре Агассі, Штеффі Граф і Катрін Деньов.
Гонорар Горбачова за участь у зйомках обчислюється "сотнями тисяч євро". У Горбачов-фонді стверджують, що ці засоби підуть перш за все на видавничі проекти фонду.
У основі рекламної акції Louis Vuitton ідея art du voyage (буквально "мистецтва подорожі"). Штеффі Граф і Андре Агассі обнімаються в готельному номері, Картин Деньов на фото Лейбовіц відпочиває на пероні, Михайло Горбачов сидить на задньому сидінні автомобіля і байдуже дивиться вперед. Всі знаменитості втілюють цінність подорожей.
"Кампанія будується на ідеї "подорожі особи", що тягне за собою кардинальні зміни в житті людини. Тому ми зупинилися на людях, з чиїм ім"ям асоціюються великі зміни", - розповів старший віце-президент по маркетингу Louis Vuitton Пьєтро Беккарі. Як додав Беккарі, до того ж, Михайло Горбачов - "відома особа з красивою історією кохання".
Як стало відомо, Горбачова довелося довго умовляти взяти участь в зйомках. Він погодився тільки після зустрічі з представниками компанії в Женеві, де йому роз"яснили сенс кампанії і запропонували самому вибрати місце зйомки. Фотосесія пройшла у червні у Берліні.
У останньому рейтингу найдорожчих брендів світу агентства Interbrand марка Louis Vuitton займає 17-е місце при вартості 20,3 млрд доларів. Бренд належить концерну LVMH, чия виручка у 2006 році досягла 15,3 млрд. євро, чистий прибуток – 2,16 млрд. євро, повідомляє "Комерсант".
Коментарі