Зараз українські залізничники ведуть переговори про придбання двох"ярусних складів виробництва чеського заводу Skoda, повідомив начальник ПЗД Віктор Остапчук.
За попередньою інформацією, перший такий потяг можуть купити вже на початку 2008 року.
"Він складатиметься усього з трьох вагонів: один – першого класу, і два – другого", - сказав Остапчук.
За словами керівника адміністративної служби ПЗД Володимира Гуляєва, новий електропотяг концерну Skoda – CKD Vagonka відповідає всім параметрам технічної експлуатації залізниць.
Новий потяг вміщатиме близько 600 осіб: 23 пасажира у вагоні першого класу і по 287 пасажирів у вагонах другого.
"Рейки навантаження витримають – потяг хоч і двох"ярусний, але не важкий, вантажні локомотиви і ті важать більше. Висота нового потяга складає близько 4,6 м – це ідеально підходить по висоті контактної мережі", - пояснив Гуляєв.
Водночас, незалежний експерт Олександр Кава відзначає, що, оскільки даний потяг є електропоїздом постійного струму, використовувати його можна тільки на західній частині Львівської залізниці, а також на полігонах Південної, Придніпровської і Донецької залізниці.
"Залізниці центральної України електрифіковані на перемінному струмі, і там цей електропоїзд застосовуватися не може", - пояснює експерт.
Максимальна швидкість цього електропотяга – 140 км/год, однак завод-виготовлювач стверджує про можливості подальшого підвищення швидкості до 160 км/год.
"Більш висока максимальна швидкість чеських електропоїздів дозволить зменшити час у дорозі. Найбільш ймовірні маршрути для чеського потяга у випадку надходження в Харків наступні: Харків – Дніпропетровськ, Харків – Донецьк, Харків – Сімферополь і Харків – Бєлгород", - припускає Кава.
За інформацією прес-служби ПЗД, орієнтована вартість одного такого потяга – 8 млн. євро. У компанії Skoda – CKD Vagonka потяг із трьох вагонів оцінюють у $7 млн, пише "Дело"
Коментарі