За останніми даними, кількість дзвінків, що здійснюються в середньому за тиждень власниками телефонів з передоплатою, знизилася з 14 в 2006 році до 10 в 2007 році, тобто на 28,5 відсотка. Люди, які оплачують рахунки за вже зроблені дзвінки, стали дзвонити рідше на 23 відсотки. Якщо в 2006 році вони здійснювали по 35 дзвінків в тиждень, то тепер дзвонять тільки по 27 разів.
Разом з тим, аналітики мобільного ринку відзначають зростання популярності текстових повідомлень і електронних листів, які також можна відправляти з телефону. Кількість відправлених повідомлень збільшилася з 32 до 46 на тиждень. Можливою причиною, з якої люди віддають перевагу саме повідомленням, називають дешевизну цієї послуги. Зменшення кількості дзвінків дійсно призвела до того, що британці стали платити за телефон в середньому на третину менше.
Аналітики відзначають, що якщо раніше за допомогою смс спілкувалася в основному молодь, то тепер цю функцію телефону освоїли і представники старших поколінь. Крім того, мобільний телефон перестав бути показником статусу, а значить, зникла необхідність робити дзвінки "на показ", повідомляє Lenta.ru.
×
Коментарі